Micro economical projections of product differentiation

Authors

  • János Barancsuk PTE Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

Tanulmányunk tárgyát olyan elméleti konstrukciók képezik, amelyek a monopóliumok kialakulása felé vezető út induló állomásaként a helyettesítő termékeket gyártó aktorok között fennálló kölcsönös függőségi viszonyokat jelölik meg, míg a piaci hegemóniát az interdependens helyzetből való szabadulási kísérlet sikereként ábrázolják. A szuverén piaci létezés megteremtését szolgáló eszközök közül e dolgozat keretein belül elsősorban a termék egyedi, függetlenséget biztosító jegyekkel való felruházásának, azaz a marketing-menedzsmentben termékdifferenciálásként ismert stratégia megcélzott, és ténylegesen kiváltott hatásaival kívánunk foglalkozni.

Downloads

Published

2019-10-25

How to Cite

Barancsuk, J. (2019) “Micro economical projections of product differentiation”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(6-1), pp. 4–16. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/784 (Accessed: 22 July 2024).