A zöldség és gyümölcs fogyasztásának, valamint fogyasztói megítélésének alakulása 1989 és 2001 között

Szerzők

  • Géza Székely Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing tanszék
  • Dénes Pecze Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing tanszék

Absztrakt

A tanulmány célja a zöldség és gyümölcsfogyasztás alakulásának, valamint legfontosabb jellemzőinek ismertetése Magyarországon 1989 és 2001 között. A fő szempont az elfogyasztott mennyiség, az ezen cikkekre költött pénzösszeg, illetve a fogyasztás gyakorisága. Taglaljuk a termékek fogyasztói megítélését és annak viszonyát a fogyasztáshoz. A mérés problematikája, a különböző kutatások módszertanai egy külön aspektusát képezik a munkának.

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Székely, G. és Pecze, D. (2019) „A zöldség és gyümölcs fogyasztásának, valamint fogyasztói megítélésének alakulása 1989 és 2001 között”, Marketing & Menedzsment, 37(6), o. 35–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1448 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszermarketing