The regular dining, the outdoor consumption, the trend of the exotic meals, and their relationship with the consumption of fruits and vegetables between 1999 and 2005

Authors

  • Oszkár Zsolt Kiss Budapesti Corvinus Egyetem Menedzsment és Marketing Tanszék
  • Dénes Pecze Budapesti Corvinus Egyetem Menedzsment és Marketing Tanszék
  • Géza Székely Budapesti Corvinus Egyetem Menedzsment és Marketing Tanszék

Abstract

Változó életvitelünk táplálkozási szokásaink lassú változását hozta magával. Milyen lehetőségek rejlenek ezekben a változásokban? Étkezésünk egyre rendszertelenebb, a házon kívüli fogyasztás az egyik módja, hogy azt rendszeresebbé tegyük. Vajon ez magába rejti a magasabb zöldség-, gyümölcsfogyasztást is? Egyre inkább terjednek az egzotikus éttermek, és több szerző is rámutatott, hogyan válnak az új különlegességek étrendünk részévé. Ezeket az ételeket elkészíthetjük-e otthon is, vagy tekinthetjük-e fogyasztásukat luxusnak? Az utóbbiak vajon több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak? Az alábbi cikk a szokások ezen aspektusainak tendenciáit és azok kapcsolatát taglalja a zöldséges gyümölcsfogyasztás tekintetében.

Downloads

Published

2019-10-24

How to Cite

Kiss, O. Z., Pecze, D. and Székely, G. (2019) “The regular dining, the outdoor consumption, the trend of the exotic meals, and their relationship with the consumption of fruits and vegetables between 1999 and 2005”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(2-3), pp. 89–97. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/754 (Accessed: 17 May 2024).

Issue

Section

M&M mix