The marketing machismo and the vengeance of the libidos! - Or the variations of the costumer loyalty

Authors

  • Zoltán Bodó Coca-Cola Central Europe, Üzleti hírszerzés

Abstract

Lépjünk rá a világhálóra, indítsuk el az egyik keresőt (ez a fránya lojalitás, már majdnem Google-t mondtam :)!), és keressünk rá a lojalitás fogalmára. Az eredmény azonnal ránkzúdít két felismerést: rendkívül gazdag irodalmat találunk a lojalitásról, sok-sok publikációval (1), valamint a publikációk zöme a marketinges szakmából származik (2).

Downloads

Published

2019-10-24

How to Cite

Bodó, Z. (2019) “The marketing machismo and the vengeance of the libidos! - Or the variations of the costumer loyalty”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(2-3), pp. 32–38. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/748 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

M&M mix