Involvement: Basic categories
Abstract
Mi az oka annak, hogy a fogyasztók bizonyos termékek iránt sokkal jobban érdeklődnek, mint más termékek iránt? Miért van az, hogy bizonyos termékek vásárlásakor hajlandók vagyunk viszonylag nagy erőfeszítésekre is, mint pl. információ-keresés, alternatívák értékelése stb. Más termékek esetén miért nem tesszük ezt? Mivel magyarázható az, hogy bizonyos termékekről szóló hirdetésekre azonnal odafigyelünk, s azokat hosszabb távon megőrizzük emlékezetünkben, mint másokat? Mi a magyarázata annak, hogy minden ember számára más termék fontos? Ilyen és hasonló kérdések egész során lehetne feltenni, melyekre megközelítően helyes választ csak az involvement-konstrukció ismeretében adhatunk.
Downloads
Published
2019-12-21
How to Cite
Fónai, I. (2019) “Involvement: Basic categories”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(1), pp. 4–9. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2509 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
-