Consumption of drugs and medicines

Authors

  • Ferenc Ács
  • Enikő Meiszterics

Abstract

A MARKETING CENTRUM - Országos Piackutató Intézet a Hungaropharma Rt. megbízása alapján gyógyszerekről és gyógyhatású készítményekről illetve a gyógyszerár-támogatási rendszer változásával kapcsolatos reakciókról végzett fogyasztói vélemény- kutatást.
Az a tény, hogy a megbízó nem egy gyógyszergyár, hanem egy nagykereskedelmi cég volt, önmagában is érzékelteti, hogy a gyógyszerpiacon egyre inkább felértékelődik a marketing szerepe.

Downloads

Published

2019-12-21

How to Cite

Ács, F. and Meiszterics, E. (2019) “Consumption of drugs and medicines”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(2), pp. 59–63. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2455 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

From the research desk of MC-OPK