Fogyasztói véleménykutatás a FŐTÁV Rt. lakossági szolgáltatásairól
Absztrakt
A piaci viszonyok a közműszolgáltatás szférájában is fokozatosan gyökeret eresztenek, a korábban háttérbe szorult kiszolgálói szerepkörnek kell tevékenységük során dominálnia ahhoz, hogy a fogyasztók jóindulatát e cégek kiérdemeljék. Ennek megfelelően a szolgáltatóvállalatok - a nemzetközi és most már a hazai gyakorlatban is egyre szélesebb körben elterjedő példát követve - hatványozott figyelmet kívánnak fordítani a fogyasztói, felhasználói kör véleményének, attitűdjének rendszeres és közvetlen megismerésére. Az így szerzett információk egyrészt visszacsatoló, ellenőrző funkciót töltenek be, másrészt lehetővé teszik, hogy a cégjövőbeni szolgáltató tevékenysége megalapozott, a fogyasztói igényekhez optimálisan illeszkedő legyen.
Downloads
Megjelent
2019-12-02
Hogyan kell idézni
Meiszterics, E. (2019) „Fogyasztói véleménykutatás a FŐTÁV Rt. lakossági szolgáltatásairól”, Marketing & Menedzsment, 29(2), o. 19–22. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2467 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Az MC-OPK kutatásaiból