A survey on the consumer services of FŐTÁV
Abstract
A piaci viszonyok a közműszolgáltatás szférájában is fokozatosan gyökeret eresztenek, a korábban háttérbe szorult kiszolgálói szerepkörnek kell tevékenységük során dominálnia ahhoz, hogy a fogyasztók jóindulatát e cégek kiérdemeljék. Ennek megfelelően a szolgáltatóvállalatok - a nemzetközi és most már a hazai gyakorlatban is egyre szélesebb körben elterjedő példát követve - hatványozott figyelmet kívánnak fordítani a fogyasztói, felhasználói kör véleményének, attitűdjének rendszeres és közvetlen megismerésére. Az így szerzett információk egyrészt visszacsatoló, ellenőrző funkciót töltenek be, másrészt lehetővé teszik, hogy a cégjövőbeni szolgáltató tevékenysége megalapozott, a fogyasztói igényekhez optimálisan illeszkedő legyen.
Downloads
Published
2019-12-02
How to Cite
Meiszterics, E. (2019) “A survey on the consumer services of FŐTÁV”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(2), pp. 19–22. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2467 (Accessed: 24 November 2024).
Issue
Section
From the research desk of MC-OPK