Insurance marketing

Authors

  • Orsolya Biczók

Abstract

A biztosításügy fő alappillére a bizalom. Ez többszörösen is igaz. Egyrészt az ügyfél a szerződés megkötéséhez sokszor titkos, bizalmas adatokat is közöl a biztosítóval. Másrészt a biztosított a kár hosszú időn át fizeti a díjat, ezért meg kell bíznia az intézményben, hogy az pénzét megfelelően kezeli, esetleg fekteti be. Végül a bizalom alapján feltételezi az ügyfél, hogy biztosítója valóban teljesíteni fogja kötelezettségét, adott esetben a kár pénzbeni kifizetését. E bizalom fenntartására hozzák létre a felügyeleti szerveket az egyes országokban. Ezek a társaságokat az alapításkor és a folyamatos mtíködés közben is ellenőrzik.

Downloads

Published

2019-12-20

How to Cite

Biczók, O. (2019) “Insurance marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(3), pp. 29–34. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2388 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Insurance