Change in life cycle: Actions for crisis marketing
Abstract
A marketing egyik legemberközelibb területén, a fogyasztói magatartás kutatásában különös hangsúly jut a család szerepére, úgy is mint fogyasztó közösségre, mint fogyasztási szokásokat kialakító közegre és modellre, valamint életmódformáló háttérre. Ez a legalább kétfős kis társadalom tagjainak számával, elfoglaltságával, anyagi lehetőségeivel és igényeivel jellemezhető, örökös változásban lévő közösség. Éppen e szempontok, az anyagi lehetőségek és vásárlási preferenciák v álto zása i révén válik a család a marketingfontos vizsgálati célpontjává.
Jelen cikk e vizsgálódásokhoz a változások krízis jellegének és ezzel összefüggésben a jellemző családi problémák marketing-„terápiájának" szemléletével kíván hozzájárulni.
Downloads
Published
2019-12-19
How to Cite
Kunsági, A. (2019) “Change in life cycle: Actions for crisis marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(5), pp. 8–10. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2252 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Buyer behavior