Getting Closer to the Customer - Success and Marketing Strategy at IBM
Abstract
Az információtechnológia nem csak a nagyvilágban, Magyarországon is húzóágazata a gazdaságnak. Ahhoz azonban, hogy egy számítástechnikai cég sikeresen is működjék, nem elég előállítani a terméket, el is kell tudni adni azt. Az eladást viszont a keresleten kívül a marketingstratégia hatékonysága is meghatározza. Az IBM nemcsak a nagyvilágban mondhat jelentős sikereket magáénak, hanem Magyarországon is vezető helyen áll az ágazatban. Arról, hogy ez mennyiben köszönhető a marketingnek, Veres Zsoltot, az IBM Magyarországi Kft. kereskedelmi igazgatóját kérdeztük.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Szerk., M. & M. (2019) “Getting Closer to the Customer - Success and Marketing Strategy at IBM”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(3), pp. 28–29. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2155 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Interview