Harmony of Corporate Strategies

Authors

  • Anna Kálnási TÜV Rheinland Hungária VRF Kft.

Abstract

A gyors és előre nem látható változások kezelése érdekében a vállalatoknak hosszú távú küldetés és alapértékek fogalmaiban kell gondolkozniuk, aránylag hosszú távra kell céljaikat megfogalmazniuk, és rövid távra kell taktikai célokkal rendelkezniük. Sajnos csak kevés vállalat rendelkezik olyan stratégiával, amely képes a bekövetkező változások kiaknázására. A vállalatok többségének valójában nincs is igazi stratégiája, hanem csak túl sok célkitűzésből állítanak össze listákat, prioritásokat, programokat.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Kálnási, A. (2019) “Harmony of Corporate Strategies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(3-4), pp. 41–44. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1917 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Corporate Strategies

Most read articles by the same author(s)