The examination of the efficiency of advertising part 2
Abstract
„Mi nem azért vagyunk itt, hogy jó reklámot csináljunk nektek. Mi azért dolgozunk, hogy jó márkát építsünk. A terméket a gyárban állítják elő, a márka viszont csak a fogyasztók koponyájában létezik" (Anko Reitndress, Account Executive, Ogilvy & Mather, idézi Becker György, 1999).
De vajon mik egy márka építőelemei? Lehet-e tudatos reklámépítő kampányokat szerkeszteni? Milyen eszközökkel vizsgálható meg egy kampány várható hatása? Egyáltalán: hogyan tudunk „beletekinteni a koponyákba"?
Ezek olyan kérdések, melyek minden bizonnyal sok marketingest érintenek. Vizsgálatomban - melyre korábbi cikkemben utaltam - e fenti kérdésekre és további felmerülő problémákra próbálok meg választ kapni.
Downloads
Published
2019-12-17
How to Cite
Strbik, F. (2019) “The examination of the efficiency of advertising part 2”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(3), pp. 65–71. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1804 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
M&M mix