Flexible rules of on-line marketing

Authors

  • István Eszes Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar

Abstract

„Vannak természeti törvények, miért ne lennének hát a marketingnek is törvényei? Megépíthetünk egy fantasztikusan kinéző repülőgépet, de aligha fog a magasba emelkedni, ha a tervezésnél figyelmen kívül hagyjuk a fizika törvényeit, különösen pedig a gravitáció törvényét... kidolgozhatunk bármilyen ragyogó marketingprogramot, ha nem ismerjük, vagy nem vesszük figyelembe a marketing vastörvényeit, az eredmény elkerülhetetlenül kudarc lesz."

Downloads

Published

2019-12-16

How to Cite

Eszes, I. (2019) “Flexible rules of on-line marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(5), pp. 76–78. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1744 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

M&M mix