Service quality as a basis of consumer satisfaction

Authors

  • Eszter Kovács PTE KTK Marketing Tanszék

Abstract

A fogyasztói elégedettség a vállalat hosszú távú jövedelmező működésének egyik kulcstényezője. Az elégedettség kialakulását a vevőnek megfelelő minőségű szolgáltatás létrehozásával lehet megalapozni. Ez nyilvánvaló összefüggés, de már nehezebb meghatározni azt, mit jelent a vevőnek a megfelelő minőség egy adott termék/szolgáltatás esetén; ennek milyen összetevői vannak és az egyes elemek mennyire fontosak a felhasználónak. A minőség kérdéskörének vizsgálata különösen érdekes összefüggéseket tár fel a nehezebben megragadható szolgáltatások területén.

Downloads

Published

2019-12-16

How to Cite

Kovács, E. (2019) “Service quality as a basis of consumer satisfaction”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(5), pp. 50–56. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1732 (Accessed: 22 July 2024).

Issue

Section

Marketing department at FOBE of the University of Pécs: 30th anniversary