„Seriously, solidly” - USP to the business sector - Marketing director Graeme Millar of Vodafone interviewed

Authors

  • Judit Tóth

Abstract

„A Vodafone világszerte nem csak a fiatalság, az életöröm jelképe, hanem a megbízhatóságról, komolyságról, a professzionalltásról is szól. A jövőben ez utóbbi imidzset kívánjuk előtérbe helyezni, amellyel pozíciónkat erősítenénk az üzleti szektorban.” - nyilatkozta a Marketing & Menedzsmentnek Graeme Millar a Vodafone marketing-igazgatója.

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Tóth, J. (2019) “„Seriously, solidly” - USP to the business sector - Marketing director Graeme Millar of Vodafone interviewed”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(2), pp. 7–8. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1578 (Accessed: 27 July 2024).

Issue

Section

The Vodafone communication campaign