Integration in the Wine Mmarketing (too)

Authors

  • Péter Bíró Magyarországi Borrendek

Abstract

2002 késő nyara / ősze gazdasági híradásainak egyik - évek óta visszatérő - szezonális híre: mi lesz a közelgő szüretet követően megtermelt (sorra!, baj van a felvásárlási árakkal, haj van a készletekkel, a korábbi évekből tetemes mennyiség foglalja még el a tárolási kapacitást, miközben az Európai Unió is ante porta, a maga szigorú elvárásaival.
Mindezeknél sokkal nagyobb problémának azt látom, hogy ezek a problémák sok - sok éve változatlanul léteznek. Tehát nem a létezés a baj, ham a változatlanság - azaz soha, senki nem próbálta megoldani - érdemi lehetőségek birtokában, szakértelemmel, szaktudással, s talán a borágazat iránti tiszteletet sem nélkülözve. Mindazonáltal cikkem marketing szakmai problémákra marketing szakmai válaszokat keres. A publicisztikus „Auftakt” indok, hogy nagyon égető kérdésről van szó, és talán remélni lehet, hogy egy új kormány kínálta lehetőség, az EU közelségének könyörtelensége a 25. órában már eléggé mozgósító erejű az összefogáshoz.

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Bíró, P. (2019) “Integration in the Wine Mmarketing (too)”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 76–80. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1568 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Winemarketing