Do we have to communicate about the EU? YES! Communication and non-communication of EU events in European Union

Authors

  • János Gulyás Young & Rubicam

Abstract

Az EU Kommunikációs Közalapítvány (EUKK) megrendelésében készült magyarországi EU-kommunikációs kampány szakmai szempontból is igen nagy figyelmet kapott. A kialakult szakmai viták alapján a rengeteg kérdést tehetnénk fel, kezdve olyanokkal, hogy: egyáltalán muszáj az EU-ról kommunikálni?, vagy jobban kampányolnak, kampányoltak más országokban, és természetesen azt, hogy lehetett volna jobban csinálni? Sokan sokféle választ adnának ezekre a kérdésekre. Ebben a cikkben megpróbálom összefoglalni mindazokat a tapasztalatokat és tanulságokat, amelyek az EU-s témájú népszavazásokkal kapcsolatos kommunikációkat jellemezték, bővebben kitérve három jellemző példára, a svéd, az osztrák, illetve a közelmúlt ír népszavazásának kommunikációjára. Természetesen, a külföldi példák fényében a magyarországi kampánnyal kapcsolatosan is lehet következtetéseket levonni...

Downloads

Published

2019-12-08

How to Cite

Gulyás, J. (2019) “Do we have to communicate about the EU? YES! Communication and non-communication of EU events in European Union”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 41–46. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1501 (Accessed: 18 December 2024).

Issue

Section

EU communication - Facts and lessons