Country origin image of Hungarian wine in Austria

Authors

  • Veronika Bognár Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Marketing Tanszék

Abstract

A magyar „önarcképnek” szerves része a „bortermelő Magyarország” imázsa, büszkék vagyunk nemzeti örökségünk fontos részét képező borászati hagyományainkra, de bortermelő nemzet vagyunk-e más országok lakói szemében is? Ha valahol, hát Ausztriában kell, hogy ismerjék a kiváló magyar borokat, hiszen az osztrák-magyar gazdasági kapcsolatoknak több évszázados hagyományai vannak. Az ismertetésre kerülő kvalitatív kutatásban arra kerestem választ, hogy van-e kialakult országeredet imázsa a magyar bornak Ausztriában, milyen ez a kép, és hogyan befolyásolja a vásárlói termékértékelést.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Bognár, V. (2019) “Country origin image of Hungarian wine in Austria”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(2), pp. 30–38. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1374 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Country image