Management and marketing questions of professional consulting
Abstract
A tanácsadási szakma a gazdasági-üzleti élet kulcsszereplőjévé vált mind az innovációs erő, mind a gazdasági versenyképesség szempontjából. A tanácsadással foglalkozó szakember figyelmét nem kerülheti el az sem, hogy a tanácsadó cégek igen sajátos vezetési- és marketingjellemzőkkel rendelkeznek. Felmerül a kérdés: a szolgáltatási terület fejlődése együtt jár-e a klasszikus szolgáltatásmarketing elveinek, módszertanának oly mértékű módosulásával, hogy önálló marketing szakterületnek tekinthetjük, ahol más marketing- és menedzsment megközelítés szükséges?
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Nádor, Éva (2019) “Management and marketing questions of professional consulting”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(4-5), pp. 131–140. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1326 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Management and Consulting