Possibilities of distance learning in marketing education

Authors

  • Pál Tomcsányi Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal

Abstract

A kaméleon a színét a környezethez igazodva gyakran és gyorsan változtatja. Barátom, Kazimir Magyar svájci professzor ezért a marketinget a kaméleonhoz hasonlította. A marketingben divatszerű gyorsasággal jelennek meg az új, és avulnak el a használt módszerek, és a marketingtevékenységet realizáló technikai eszközök is szédült gyorsasággal fejlődnek. Így aztán szakmánkban úgy a szinten tartó, mint a szakosító továbbképzés nélkülözhetetlen akár egyénileg, de inkább szervezett formában. A szervezett továbbképzés résztvevők érdekeihez igazodó megoldása a munkahelyi vagy még inkább az otthoni tanítás-tanulás igényét veti fel. Mindkettő a távoktatás módszereinek hasznosítását teszi lehetővé, majd később szükségessé.

Downloads

Published

2019-11-02

How to Cite

Tomcsányi, P. (2019) “Possibilities of distance learning in marketing education”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(4-5), pp. 11–14. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1292 (Accessed: 22 July 2024).

Issue

Section

MOKKA 2007