Inter-relationships: market positioning, media planning and target audience psychological traits
Abstract
A médiahasználatot motivációk, hiedelmek, attitűdök és értékek övezik. Az ismert médiakutatások és szoftverek hatékonyan segítik a szakembereket a kommunikáció- és médiatervezésben, de ezek használata során gyakran háttérbe szorulnak az egyéni különbségek. Megragadható-e a személyiség a kommunikáció tervezése során? Befolyásolják-e a termékek megítélését vagy a médialaasználatot az egyéni vonások?
Írásunkban a szenzoros élménykeresés (Ss) vonás segítségével mutatjuk be, hogy a pozicionálás
és a médiatervezés is hatékonyabbá válhat a személyiségjegyek megismerésének segítségével.
Downloads
Published
2019-11-27
How to Cite
Babocsay, Ádám (2019) “Inter-relationships: market positioning, media planning and target audience psychological traits”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(1), pp. 4–13. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1268 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
Brand research