The consumer group culture of the Budapest youth in the info-communicational society and its marketing communicational aspects

Authors

  • Csaba Kollár NYME-KTK Vezetésszervezési és Marketing Intézet

Abstract

Az ifjúsággal, az információs társadalommal, a (nagyvárosi) (szub)kultúrával, a marketing- és/vagy gazdaságkommunikációval számos tanulmány, kutatás foglalkozik, rendszerint külön-külön, illetve e négyesből kettőt-kettőt párban vizsgálva. Ugyanakkor az ifjúság - (nagyvárosi) kultúra - információs társadalom kérdését, illetve ennek marketingkommunikációs aspektusát még senki sem vizsgálta együttesen, annak ellenére, hogy a téma aktualitása és fontossága vitathatatlan. Jelen tanulmány célja, hogy összefoglalja a címben szereplő témával kapcsolatban a közelmúltban lefolytatott nagymintás, online kérdőíves kutatás fontosabb megállapításait.

Downloads

Published

2019-11-02

How to Cite

Kollár, C. (2019) “The consumer group culture of the Budapest youth in the info-communicational society and its marketing communicational aspects”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(1), pp. 26–31. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1252 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

New communication tools