Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 46 szám 3 (2012) /
  4. –

A szerkesztő levele

Szerzők

  • János Fojtik ME GTK Marketing Intézet

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-10-03

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „A szerkesztő levele”, Marketing & Menedzsment, 46(3), o. 5. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/384 (Elérés: 23 június 2025).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 46 szám 3 (2012)

Rovat

–

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • János Fojtik, Marketing a posztmodern globalitásban , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 6 (1999)
  • Nikolett Varga, János Fojtik, Bankmarketing a vállalati üzletágban , Marketing & Menedzsment: Évf. 38 szám 3 (2004)
  • János Fojtik, A marketingről való gondolkodás és a marketingelmélet oktatása , Marketing & Menedzsment: Évf. 42 szám 5-6 (2008)
  • John Lipinski, János Fojtik, Virtual study abroad: A case study , Marketing & Menedzsment: Évf. 47 szám 4 (2013)
  • János Fojtik, A marketinggondolkodás két válsága: rövid jegyzet a marketing elmélettörténetéhez , Marketing & Menedzsment: Évf. 43 szám 1 (2009)
  • János Fojtik, „Új marketing": az interaktív marketing felé , Marketing & Menedzsment: Évf. 31 szám 5 (1997)
  • Ákos András Nagy, Petra Eszter Putzer, János Fojtik, Felelős marketing. Beszámoló a Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájáról , Marketing & Menedzsment: Évf. 45 szám 3 (2011)
  • János Fojtik, Tóth Tamás: Nemzetközi marketing. Akadémiai Kiadó, 2008 , Marketing & Menedzsment: Évf. 43 szám 1 (2009)
  • János Fojtik, A marketinggondolkodás két válsága - reflexió 2017-ben , Marketing & Menedzsment: Évf. 51 szám 1-2 (2017)
  • Zsuzsa Fodor, János Fojtik, Reklámetika és önszabályozás Magyarországon , Marketing & Menedzsment: Évf. 36 szám 5-6 (2002)
<< < 1 2 3 4 5 > >> 

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről