A minőség ára: sörmárkák páros preferenciavizsgálata

Szerzők

  • János Barna Budapesti Sört Értékesítő Kft.
  • Szilvia Domán

Absztrakt

Több évtizeden keresztül a hazai sörgyártás versenyt futott a gyorsan növekvő kereslettel. A krónikus sörhiányt a hetvenes évektől - millió hektoliteres nagyságrendben - a külföldről vásárolt ital enyhítette, hazánk így Európa egyik vezető sörimportőre lett. Ezzel párhuzamosan, a magyar sörgyárak fejlesztésével, újak építésével a hazai kapacitás is jelentősen megnőtt.

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Barna, J. és Domán, S. (2019) „A minőség ára: sörmárkák páros preferenciavizsgálata”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 15–19. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2279 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing