A minőség ára: sörmárkák páros preferenciavizsgálata
Absztrakt
Több évtizeden keresztül a hazai sörgyártás versenyt futott a gyorsan növekvő kereslettel. A krónikus sörhiányt a hetvenes évektől - millió hektoliteres nagyságrendben - a külföldről vásárolt ital enyhítette, hazánk így Európa egyik vezető sörimportőre lett. Ezzel párhuzamosan, a magyar sörgyárak fejlesztésével, újak építésével a hazai kapacitás is jelentősen megnőtt.
Downloads
Megjelent
2019-12-02
Hogyan kell idézni
Barna, J. és Domán, S. (2019) „A minőség ára: sörmárkák páros preferenciavizsgálata”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 15–19. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2279 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Agrármarketing