Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 30 szám 5 (1996) /
  4. –

Kedves Olvasó!

Szerzők

  • János Fojtik Marketing & Menedzsment

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „Kedves Olvasó!”, Marketing & Menedzsment, 30(5), o. 3. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2247 (Elérés: 14 december 2025).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 30 szám 5 (1996)

Rovat

–

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • János Fojtik, Borgulya Istvánné: Üzleti kommunikáció kultúrák találkozásában - Janus Pannonius Egyetemi Kiadó, Pécs, 1996, 237 old. , Marketing & Menedzsment: Évf. 31 szám 3 (1997)
  • János Fojtik, A marketing jelentéseiről , Marketing & Menedzsment: Évf. 29 szám 4 (1995)
  • Adél Korcsmáros, János Fojtik, Erőviszonyok (hatalmi viszonyok) és konfliktusok a marketingcsatornákban: szakirodalmi áttekintés , Marketing & Menedzsment: Évf. 41 szám 1 (2007)
  • Nikolett Varga, János Fojtik, Bankmarketing a vállalati üzletágban , Marketing & Menedzsment: Évf. 38 szám 3 (2004)
  • János Fojtik, Marketing a posztmodern globalitásban , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 6 (1999)
  • János Fojtik, „Új marketing": az interaktív marketing felé , Marketing & Menedzsment: Évf. 31 szám 5 (1997)
  • János Fojtik, Theodore Levitt (1925- 2006) emlékére: "... elméleti gondolatok fáradhatatlan átültetése a gyakorlatba ...” , Marketing & Menedzsment: Évf. 41 szám 3 (2007)
  • János Fojtik, A szerkesztő levele , Marketing & Menedzsment: Évf. 44 szám 2 (2010)
  • Zsuzsa Fodor, János Fojtik, Reklámetika és önszabályozás Magyarországon , Marketing & Menedzsment: Évf. 36 szám 5-6 (2002)
  • János Fojtik, A marketingről való gondolkodás és a marketingelmélet oktatása , Marketing & Menedzsment: Évf. 42 szám 5-6 (2008)
<< < 1 2 3 4 5 > >> 

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről