Közelebb kerülni az ügyfélhez: siker és marketingstratégia az IBM-nél

Szerzők

  • Marketing & Menedzsment Szerk. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Az információtechnológia nem csak a nagyvilágban, Magyarországon is húzóágazata a gazdaságnak. Ahhoz azonban, hogy egy számítástechnikai cég sikeresen is működjék, nem elég előállítani a terméket, el is kell tudni adni azt. Az eladást viszont a keresleten kívül a marketingstratégia hatékonysága is meghatározza. Az IBM nemcsak a nagyvilágban mondhat jelentős sikereket magáénak, hanem Magyarországon is vezető helyen áll az ágazatban. Arról, hogy ez mennyiben köszönhető a marketingnek, Veres Zsoltot, az IBM Magyarországi Kft. kereskedelmi igazgatóját kérdeztük.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Szerk., M. & M. (2019) „Közelebb kerülni az ügyfélhez: siker és marketingstratégia az IBM-nél”, Marketing & Menedzsment, 31(3), o. 28–29. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2155 (Elérés: 26 május 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Interjú

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>