Getting Closer to the Customer - Success and Marketing Strategy at IBM

Authors

  • Marketing & Menedzsment Szerk. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

Az információtechnológia nem csak a nagyvilágban, Magyarországon is húzóágazata a gazdaságnak. Ahhoz azonban, hogy egy számítástechnikai cég sikeresen is működjék, nem elég előállítani a terméket, el is kell tudni adni azt. Az eladást viszont a keresleten kívül a marketingstratégia hatékonysága is meghatározza. Az IBM nemcsak a nagyvilágban mondhat jelentős sikereket magáénak, hanem Magyarországon is vezető helyen áll az ágazatban. Arról, hogy ez mennyiben köszönhető a marketingnek, Veres Zsoltot, az IBM Magyarországi Kft. kereskedelmi igazgatóját kérdeztük.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Szerk., M. & M. (2019) “Getting Closer to the Customer - Success and Marketing Strategy at IBM”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(3), pp. 28–29. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2155 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Interview

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>