A magyar élelmiszerfogyasztók szegmentációja

Szerzők

  • Nándor Komáromi GATE Agrármarketing Tanszék

Absztrakt

A Gödöllői Agrártudományi Egyetem Marketing Tanszékén évek óta folynak kutatások az élelmiszerfogyasztói magatartás megismerésére. Ezek adatbázisát két OTKA kutatás szolgáltatta, amely ezer-ezer fős országos reprezentatív mintán történő kérdőíves felmérést jelentett. Jelen dolgozatnak az a célja, hogy ismertesse általában a szegmentációval, illetve közelebbről az élelmiszerfogyasztók szegmentálásával kapcsolatos tapasztalatainkat, illetve kérdésfelveté­seinket.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Komáromi, N. (2019) „A magyar élelmiszerfogyasztók szegmentációja”, Marketing & Menedzsment, 31(6), o. 71–73. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2048 (Elérés: 24 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

<< < 1 2