Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 32 szám 4 (1998) /
  4. Vállalkozásfejlesztés

Faktorálás - II. rész

Szerzők

  • - -

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

-, .-. (2019) „Faktorálás - II. rész”, Marketing & Menedzsment, 32(4), o. 30–34. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2006 (Elérés: 5 december 2025).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 32 szám 4 (1998)

Rovat

Vállalkozásfejlesztés

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • - -, Magyar Reklámetikai Kódex 1997 , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 1 (1998)
  • - -, Országkép (Imázs) - az 1996. május 10-i miniszterelnöki konferencia anyaga , Marketing & Menedzsment: Évf. 30 szám 2 (1996)
  • - -, Bemutatkozik a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Központ , Marketing & Menedzsment: Évf. 30 szám 6 (1996)
  • - -, Könyvismertetés , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 2 (1999)
  • - -, Sonja Schörghuber: Kis- és középvállalkozások: az EU nagyjai, Budapesti Vállalkozásfejlesztési Központ - MARKETING CENTRUM Országos Piackutató Intézet Budapest, 1998. , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 3 (1998)
  • - -, Egy utódállam gondjai és tervei: Kazahsztán , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 2 (1998)
  • - -, Faktorálás , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 3 (1998)
  • - -, Antimarketing , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 2 (1999)
  • - -, így játszunk mi - a számok tükrében , Marketing & Menedzsment: Évf. 30 szám 3 (1996)
  • - -, Felmérés a márkakereskedők körében , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 1 (1998)
<< < 1 2 

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről