Funkcionális és szimbolikus fogyasztás

Szerzők

  • Mária Törőcsik JPTE-KTK Marketing Tanszék

Absztrakt

Az embernek már régen nem csak azért van szüksége egy-egy dologra, mert annak tárgyiasult funkciója van, hanem mert az segíti - legalább pillanatokra - feledni gondjait, örömet szerez, jóleső érzést okoz a birtoklás és / vagy a fogyasztás. Ez nemcsak a mai kor emberének sajátja, hanem mindig is jellemző volt az ember történeti fejlődése során.

Downloads

Megjelent

2019-12-18

Hogyan kell idézni

Törőcsik, M. (2019) „Funkcionális és szimbolikus fogyasztás”, Marketing & Menedzsment, 32(5), o. 45–49. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1949 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Stratégiai tervezés