A kultúra és a marketing összefüggései

Szerzők

  • Eszter Szabóné Pataky Magyar Marketing Szövetség Etikai Bizottság; Kincstári Vagyoni Igazgatóság
  • Judit Pakainé Kováts Soproni Egyetem

Absztrakt

A kultúra nem más, mint a társadalom által elfogadott értékek és vélemények összessége. Ide tartoznak továbbá a viselkedési, életmódbeli és gondolkodási minták is, melyek generációról generációra szállnak. Az alábbiakban megpróbáljuk kiemelni néhány, a kultúrának marketing szempontból is domináns jellemzőjét.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Szabóné Pataky, E. és Pakainé Kováts, J. (2019) „A kultúra és a marketing összefüggései”, Marketing & Menedzsment, 33(5), o. 39–43. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1889 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kultúra és marketing