Marketing in the Postmodern Globality

Authors

  • János Fojtik JPTE KTK Marketing Tanszék; Marketing & Menedzsment szerkesztő

Abstract

A címben három nem magyar szót sikerült összezsúfólni. Minthogy általában - de nem kivétel nélkül - csak anyanyelvünk szavaival és kifejezéseivel vagyunk egészen pontosan tisztában (beleértve a jelentésárnyalatok és a képes értelmezés sokféle módját is), a legtöbbször szükséges, hogy az alkalmazott idegen szavakat megmagyarázzuk, de legalábbis utaljunk arra az értelemre (esetleg a lehetséges többféle vagy sokféle jelentés közül), ami a hallgatóság - vagy az olvasó közönség - számára egészen pontosan a megfelelő kontextusba helyezi a szót. A mi esetünkben ráadásul valóban olyan szavakról van szó, amelyek jelentése valóban többféle lehet, és az eltérő értelmezésekből egészen különböző gondolatmenetek sarjadhatnak, s vezethetik a szerzőt és az olvasót is meglehetősen különböző következtetésekre.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Fojtik, J. (2019) “Marketing in the Postmodern Globality”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(6), pp. 66–72. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1858 (Accessed: 20 May 2024).

Issue

Section

M&M mix

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4 5 > >>