A fogyasztói elégedettséget megalapozó szolgáltatásminőség

Szerzők

  • Eszter Kovács PTE KTK Marketing Tanszék

Absztrakt

A fogyasztói elégedettség a vállalat hosszú távú jövedelmező működésének egyik kulcstényezője. Az elégedettség kialakulását a vevőnek megfelelő minőségű szolgáltatás létrehozásával lehet megalapozni. Ez nyilvánvaló összefüggés, de már nehezebb meghatározni azt, mit jelent a vevőnek a megfelelő minőség egy adott termék/szolgáltatás esetén; ennek milyen összetevői vannak és az egyes elemek mennyire fontosak a felhasználónak. A minőség kérdéskörének vizsgálata különösen érdekes összefüggéseket tár fel a nehezebben megragadható szolgáltatások területén.

Downloads

Megjelent

2019-12-16

Hogyan kell idézni

Kovács, E. (2019) „A fogyasztói elégedettséget megalapozó szolgáltatásminőség”, Marketing & Menedzsment, 34(5), o. 50–56. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1732 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

30 éves a Pécsi Marketing Tanszék