A fogyasztói elégedettséget megalapozó szolgáltatásminőség
Absztrakt
A fogyasztói elégedettség a vállalat hosszú távú jövedelmező működésének egyik kulcstényezője. Az elégedettség kialakulását a vevőnek megfelelő minőségű szolgáltatás létrehozásával lehet megalapozni. Ez nyilvánvaló összefüggés, de már nehezebb meghatározni azt, mit jelent a vevőnek a megfelelő minőség egy adott termék/szolgáltatás esetén; ennek milyen összetevői vannak és az egyes elemek mennyire fontosak a felhasználónak. A minőség kérdéskörének vizsgálata különösen érdekes összefüggéseket tár fel a nehezebben megragadható szolgáltatások területén.
Downloads
Megjelent
2019-12-16
Hogyan kell idézni
Kovács, E. (2019) „A fogyasztói elégedettséget megalapozó szolgáltatásminőség”, Marketing & Menedzsment, 34(5), o. 50–56. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1732 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
30 éves a Pécsi Marketing Tanszék