A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában (1. rész)

Szerzők

  • Attila Bátor Pannon Egyetem

Absztrakt

A vevőorientáció fontossága nem új keletű az üzleti életben, hiszen a marketingirodalom és -gyakorlat, illetve az egész vállalati működés alapkövének tekinthető. A vevőorientáltsághoz azonban nem elég az, hogy egy cég magát annak tekintse. Az elsődleges az, hogy az ügyfél maga érzékeli-e ezt, és az igénybevett szolgáltatásokkal elégedett-e. A kutatás végső célja a bankhasználati szokások, a pénzintézetekkel való elégedettség és ezen keresztül a bankváltás kérdéseinek vizsgálata a lakosság egy szegmensében, nevezetesen az Internetet használó 18—69 éves válaszadók körén belül. Jelen tanulmány a felmérés szociodemográfiai eredményeit mutatja be.

Downloads

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Bátor, A. (2019) „A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában (1. rész)”, Marketing & Menedzsment, 41(2), o. 4–15. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1274 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Bankmarketing