Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Kultúratudományi Szemle
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Contact
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 3 No 4 (2021)
Vol. 3 No 4 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.15170/KSZ.2021.03.04
Publiée:
2022-03-30
L'ensemble du numéro
KSZ_2021_3_4 (Magyar)
Tanulmányok
A zenei megértés alapjai narratológiai megközelítésben
Gábor Szécsi, Gergely Bogányi
5-23
pdf (Magyar)
A közös értékteremtés fogalma a szolgáltatástudományban
Zsolt Garai
24-37
pdf (Magyar)
A felelősség társadalma
Tamás Szilágyi
38-45
pdf (Magyar)
A heroikus Dasein
Szilvia Busku
46-64
pdf (Magyar)
A jó és rossz kölcsönhatása
Róbert Hecker-Réz
65-82
pdf (Magyar)
Műhely
Műszaki-technikai kultúra és oktatás
István Lükő
83-102
pdf (Magyar)
Projektpedagógia az angol mint idegen nyelv oktatásában 21. századi kompetenciákat támogató metodika mint az inklúzió hatékony terepe
Zsuzsanna Schnell, Nóra Fóti, Andrea Kochné Süli
103-122
pdf (Magyar)
A térbeli alkotás oktatási jelentősége az általános iskolában
Eva Lehot'áková, Attila Tóth
123-134
pdf (Magyar)
A projektpedagógia metodikája és megvalósulásának egy reprezentatív példája: a pécsi Leőwey Klára Gimnázium VIZED Projektje
Zsuzsanna Schnell, Szabolcs Zalay, Ildikó Gombás
135-149
pdf (Magyar)
Tájékozódás
Helyi értékek nyomában: közösségi tevékenységek Baranya megyében a 19. századtól napjainkig
László Őri , Zsolt Nemeskéri , Iván Zádori
150-168
pdf (Magyar)
A magyar népszámlálások története a civilizációs folyamat tükrében
Barnabás Kurucz
169-189
pdf (Magyar)
A fenntartói irányítás jogszabályi keretei a felsőoktatási intézmények vonatkozásában
Fanni Bárány V.
190-208
pdf (Magyar)
Langue
English
Magyar
Deutsch
Français (France)