Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Kultúratudományi Szemle
Aktuális
Archívum
Értesítések
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 3 szám 4 (2021)
Évf. 3 szám 4 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.15170/KSZ.2021.03.04
Megjelent:
2022-03-30
Teljes szám
KSZ_2021_3_4
Tanulmányok
A zenei megértés alapjai narratológiai megközelítésben
Gábor Szécsi, Gergely Bogányi
5-23
pdf
A közös értékteremtés fogalma a szolgáltatástudományban
Zsolt Garai
24-37
pdf
A felelősség társadalma
Tamás Szilágyi
38-45
pdf
A heroikus Dasein
Szilvia Busku
46-64
pdf
A jó és rossz kölcsönhatása
Róbert Hecker-Réz
65-82
pdf
Műhely
Műszaki-technikai kultúra és oktatás
István Lükő
83-102
pdf
Projektpedagógia az angol mint idegen nyelv oktatásában 21. századi kompetenciákat támogató metodika mint az inklúzió hatékony terepe
Zsuzsanna Schnell, Nóra Fóti, Andrea Kochné Süli
103-122
pdf
A térbeli alkotás oktatási jelentősége az általános iskolában
Eva Lehot'áková, Attila Tóth
123-134
pdf
A projektpedagógia metodikája és megvalósulásának egy reprezentatív példája: a pécsi Leőwey Klára Gimnázium VIZED Projektje
Zsuzsanna Schnell, Szabolcs Zalay, Ildikó Gombás
135-149
pdf
Tájékozódás
Helyi értékek nyomában: közösségi tevékenységek Baranya megyében a 19. századtól napjainkig
László Őri , Zsolt Nemeskéri , Iván Zádori
150-168
pdf
A magyar népszámlálások története a civilizációs folyamat tükrében
Barnabás Kurucz
169-189
pdf
A fenntartói irányítás jogszabályi keretei a felsőoktatási intézmények vonatkozásában
Fanni Bárány V.
190-208
pdf
Nyelv
English
Magyar
Deutsch
Français (France)