Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Cultural Science Review
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 4 (2021)
Vol. 3 No. 4 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.15170/KSZ.2021.03.04
Published:
2022-03-30
Full Issue
KSZ_2021_3_4 (Magyar)
Tanulmányok
A zenei megértés alapjai narratológiai megközelítésben
Gábor Szécsi, Gergely Bogányi
5-23
pdf (Magyar)
A közös értékteremtés fogalma a szolgáltatástudományban
Zsolt Garai
24-37
pdf (Magyar)
A felelősség társadalma
Tamás Szilágyi
38-45
pdf (Magyar)
A heroikus Dasein
Szilvia Busku
46-64
pdf (Magyar)
A jó és rossz kölcsönhatása
Róbert Hecker-Réz
65-82
pdf (Magyar)
Műhely
Műszaki-technikai kultúra és oktatás
István Lükő
83-102
pdf (Magyar)
Projektpedagógia az angol mint idegen nyelv oktatásában 21. századi kompetenciákat támogató metodika mint az inklúzió hatékony terepe
Zsuzsanna Schnell, Nóra Fóti, Andrea Kochné Süli
103-122
pdf (Magyar)
A térbeli alkotás oktatási jelentősége az általános iskolában
Eva Lehot'áková, Attila Tóth
123-134
pdf (Magyar)
A projektpedagógia metodikája és megvalósulásának egy reprezentatív példája: a pécsi Leőwey Klára Gimnázium VIZED Projektje
Zsuzsanna Schnell, Szabolcs Zalay, Ildikó Gombás
135-149
pdf (Magyar)
Tájékozódás
Helyi értékek nyomában: közösségi tevékenységek Baranya megyében a 19. századtól napjainkig
László Őri , Zsolt Nemeskéri , Iván Zádori
150-168
pdf (Magyar)
A magyar népszámlálások története a civilizációs folyamat tükrében
Barnabás Kurucz
169-189
pdf (Magyar)
A fenntartói irányítás jogszabályi keretei a felsőoktatási intézmények vonatkozásában
Fanni Bárány V.
190-208
pdf (Magyar)
Language
English
Magyar
Deutsch
Français (France)