A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZÖK HASZNÁLATA ÉS AZ ÜZLETI HÁLÓZATOKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL A BALATON-FELVIDÉKI BORÁSZATOKNÁ

Szerzők

  • Zoltán Horváth Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar

DOI:

https://doi.org/10.15170/TVT.2022.07.02.07.

Kulcsszavak:

Balaton-felvidék, borászat, közösségi média, marketing, üzleti hálózatok

Absztrakt

Az utóbbi években növekedett a minőségi borok iránti kereslet Magyarországon, de az egy főre
jutó borfogyasztás visszaesett. Digitális világban élünk, itt az idő, hogy minden vállalkozás
kapcsolódjon a digitális környezethez. Habár a bor értékesítésében fontos szerepet játszanak a
személyes kapcsolatok és a rendezvények, fontos a vállalkozások számára a megfelelő
közösségi média kiválasztása a kommunikáció és a marketing során. A kutatás célja a Balatonfelvidéken tevékenykedő borászatok marketingtevékenységének és közösségi média
használatának a vizsgálata, kideríteni azt, hogy a kisebb és a nagyobb borászatok között van-e
eltérés a közösségi média alkalmazásának terén. Felmérni, hogy a kutatásban résztvevő
borászatok milyen üzleti hálózatokhoz tartoznak, mik a belépéssel kapcsolatos hajtóerők és
visszatartó erők. Összesen 10 vállalkozással készültek strukturált interjúk.

Downloads

Megjelent

2022-05-19

Hogyan kell idézni

Horváth, Z. (2022). A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZÖK HASZNÁLATA ÉS AZ ÜZLETI HÁLÓZATOKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL A BALATON-FELVIDÉKI BORÁSZATOKNÁ. Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 7(2). https://doi.org/10.15170/TVT.2022.07.02.07.