MPL - Új márka a logisztikai piacon

Szerzők

  • Anett Pandurics Budapesti Corvinus Egyetem
  • József Pusztai Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A Magyar Posta menedzsmentje 2004-ben új irányítási rendszer kialakítása mellett döntött. A korábbi funkcionális-regionális szervezeti forma helyett kialakított üzletági szervezeti struktúra követte a kinyilvánított stratégiát. Az új szervezeti struktúra kialakítása azonban nem elégséges feltétele a stratégiai célok elérésének. Ehhez a működési modell számos elemének összehangolt átalakítása szükséges, amelyen belül cikkünk a márkastratégiai döntési folyamatot és annak végeredményét mutatja be. Jelen esetben egy új logisztikai alernyőmárka (MPL) születésének körülményeit követheti nyomon az olvasó.

Downloads

Megjelent

2019-10-19

Hogyan kell idézni

Pandurics, A. és Pusztai, J. (2019) „MPL - Új márka a logisztikai piacon”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 94–105. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/695 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix