Mit tudunk a marketingről?

A Magyar Marketing Szövetség és a GfK Hungária vizsgálatának eredményei

Szerzők

  • Hungária GfK GfK-Hungária
  • Marketing Szövetség Magyar Magyar Marketing Szövetség

Absztrakt

Átszövi az életünket, jelen van mindennapjainkban, befolyásolja döntéseinket. Mégsem tudjuk, mi az.
Röviden ez derül ki abból a célzott felmérésből, amit a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) kezdeményezésére a GfK Hungária készített, és aminek eredményeit most tette közzé a Szövetség.

Downloads

Megjelent

2019-10-13

Hogyan kell idézni

GfK, H. és Magyar, M. S. (2019) „Mit tudunk a marketingről? A Magyar Marketing Szövetség és a GfK Hungária vizsgálatának eredményei”, Marketing & Menedzsment, 42(5-6), o. 150–151. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/504 (Elérés: 30 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

2008-2009 fordulója