A Budapesti Vállalkozásfejlesztési Központ nemzetközi programjai -1996
Absztrakt
Új klub alakult meg a Magyar Marketing Szövetségben: az Agrár- és Élelmiszeripari Klub. Az alapítók elfogadták a célkitűzéseket, továbbá azt, hogy a klub szakmai műhelye, fóruma a piacpolitikai-marketing döntés-elökészltésnek és a szakma képviseletének. A vezetőség vá rja a kommunikációs szakemberek jelen tkezését is.
Downloads
Megjelent
2019-12-20
Hogyan kell idézni
Budapesti, V. K. (2019) „A Budapesti Vállalkozásfejlesztési Központ nemzetközi programjai -1996”, Marketing & Menedzsment, 30(4), o. 58. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2373 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Vállalkozásfejlesztés