MultiMOL, avagy a regionális multivá válás folyamata a MOL-nál

Szerzők

  • László Sinkó Miskolci Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

Magyarországnak a régióban kiemelkedő gazdasági fejlődése, s az ezzel járó stabil gazdasági és politikai helyzet a térségben való külpiaci terjeszkedés lehetőségét vetette fel Az elmúlt évtized elegendőnek bizonyult ahhoz, hogy néhány korábban is kedvező helyzetben lévő, a I rendszerváltást áhrészelő, majd a hazai piac bővülésén megerősödő vállalat a külpiaci aktivitási formák közül a közvetlen tőkebefektetést válassza.
A terjeszkedésre egyrészt a magyar piaci telítettség kényszere, másrészt a régióbeli országok nyújtotta kedvező pmcmlépési lehetőségek késztetik a magyar cégeket. A működőtőke-export élén a tőzsdén sikeres vállalatok állnak.

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Sinkó, L. (2019) „MultiMOL, avagy a regionális multivá válás folyamata a MOL-nál”, Marketing & Menedzsment, 34(4), o. 26–28. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1753 (Elérés: 28 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketing Műhelyek