Disztribúciós stratégiák az újgépjármű-kereskedelemben

Szerzők

  • László Bujtor Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar Reklám Tanszék

Absztrakt

Az újgépjármű-kereskedelem felépítését hosszú évtizedeken át az egyszerű, gyártó → importőr → márkatereskedő → ügyfél értékesítési lánc uralta és jellemezte. Az automobilizmus terjedésével és a fogyasztói igények diverzifikálódásával a láncba új elem tagozódott be, az absztrakttermék-szolgáltató, amely már nem a fizikai terméket, hanem a mobilitást (operatív lízing és bérautó-szolgáltatás), mint terméket árusította, amelynek eltérő kifejeződései a különféle márkák típusaihoz tartozó járművek.

Downloads

Megjelent

2019-11-12

Hogyan kell idézni

Bujtor, L. (2019) „Disztribúciós stratégiák az újgépjármű-kereskedelemben”, Marketing & Menedzsment, 38(5), o. 49–57. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1116 (Elérés: 27 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei