Disztribúciós stratégiák az újgépjármű-kereskedelemben
Absztrakt
Az újgépjármű-kereskedelem felépítését hosszú évtizedeken át az egyszerű, gyártó → importőr → márkatereskedő → ügyfél értékesítési lánc uralta és jellemezte. Az automobilizmus terjedésével és a fogyasztói igények diverzifikálódásával a láncba új elem tagozódott be, az absztrakttermék-szolgáltató, amely már nem a fizikai terméket, hanem a mobilitást (operatív lízing és bérautó-szolgáltatás), mint terméket árusította, amelynek eltérő kifejeződései a különféle márkák típusaihoz tartozó járművek.
Downloads
Megjelent
2019-11-12
Hogyan kell idézni
Bujtor, L. (2019) „Disztribúciós stratégiák az újgépjármű-kereskedelemben”, Marketing & Menedzsment, 38(5), o. 49–57. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1116 (Elérés: 27 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix