Changes in the E-shopping habits in Hungary

Authors

  • Ildikó Zsolnainé Harczi Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék

Abstract

A hazai értékesítési formákban a kilencvenes évek közepén innovációs folyamatként értékelhető az első bevásárlóközpontok megjelenése. A hazai vásárlási szokásoktól idegen bevásárlóközpontokat a magyar fogyasztók viszonylag rövid idő alatt fogadták el (Hoffmann - Sikos, 2004, 2005). A nagy választékot, kultúrált, tágas környezetet, szórakozási lehetőségeket biztosító élményvásárlás megjelenése után nem sokkal vált elérhetővé az élményt, programot nem jelentő, akkor még elenyésző kínálatot nyújtó elektronikus vásárlás, amely hatását tekintve alulmaradt.

Downloads

Published

2019-10-21

How to Cite

Zsolnainé Harczi, I. (2019) “Changes in the E-shopping habits in Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(4), pp. 65–73. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/718 (Accessed: 22 July 2024).

Issue

Section

Innovation marketing