The sales policy for building concordance between sustainable development and feeding habits - Based on the examples of bio stores

Authors

  • Annamária Fürediné Kovács Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet

Abstract

A fenntarthatóság definíciói között kiemelt szerepet kell szánnunk az ENSZ Környezet és Fejlődés Világbizottsága által megfogalmazottnak, amely szerint minden fejlesztésnek olyan eredményekkel kell járnia, amelyek napjaink generációinak igényeit a jövő generációinak megsértése nélkül tudják kielégíteni. Láng (2002) szerint ehhez alapvető változásokra van szükség a termelésben, a fogyasztásban, az életvitelben és az értékrendekben.

Downloads

Published

2019-10-21

How to Cite

Fürediné Kovács, A. (2019) “The sales policy for building concordance between sustainable development and feeding habits - Based on the examples of bio stores”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(4), pp. 33–48. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/715 (Accessed: 22 July 2024).

Issue

Section

Social responsibility and sustainable developement