Corporate succes is not only measurable by money

Authors

  • Beatrix Ransburg Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

Abstract

A vállalatod egyre inkább rádöbbennek arra, hogy tevékenységük sikerének mérésére a pusztán gazdasági alapú mérőszámok nem elegendőek. Egyrészt, mert a siker maga sokkal összetettebb kérdés annál, hogy kizárólag forintosítva kerüljön kimutatásra, másrészt, mert a vállalatokat körülvevő érdekeltek elvárják a cégektől, hogy ne csak gazdasági szemszögből legyenek átláthatóak. A fenntarthatósági jelentések alkalmazásával a vállalatok a stakeholderek fenti igényeinek kielégítésére tesznek kísérletet. Ugyan a „Triple-Bottom-Line” (TBL) jelentések kidolgozásáig hosszú út vezetett, és a vállalatok ma is még sokféleképpen közelítik meg a kérdést, de lassan kezd egy általánosan elfogadott és alkalmazott beszámolási rendszer kikristályosodni. Ez a terjedőben lévő jelentési rendszer a Global Reporting Initiative (GRI).

Downloads

Published

2019-10-21

How to Cite

Ransburg, B. (2019) “Corporate succes is not only measurable by money”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(4), pp. 4–11. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/711 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Social responsibility and sustainable developement