Purchasing power in Hungary: east-west division

A vásárlóerő nagyságát nagyban meghatározza az adott település ágazati struktúrája

Authors

  • János Kui GfK Hungária

Abstract

Magyarország közel sem egységes az egy főre jutó vásárlóerő tekintetében. A területi különbségek kialakulásában számos történeti, földrajzi, társadalmi és gazdasági tényező játszott szerepet.
Ezek a tényezők állandóan változnak, ami hatással van adott térségben tapasztalható vásárlóerő nagyságára és a regionális különbségek mértékére is. E különbségeket térképezi fel kétévente a GfK Vásárlóerő index tanulmánya.

Downloads

Published

2019-10-19

How to Cite

Kui, J. (2019) “Purchasing power in Hungary: east-west division: A vásárlóerő nagyságát nagyban meghatározza az adott település ágazati struktúrája”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 141–146. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/700 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

M&M mix