When marketing creates networks

Authors

  • Orsolya Stifán Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Információ- és Tudásmenedzsment Tanszék

Abstract

Hálózatkutatók (matematikusok, fizikusok, szociológusok, pszichológusok) egyre sűrűben publikálják eredményeiket a közösségi hálózatokról. Az elméletek mögött sokszor olyan empirikus megfigyelések állnak, amelyek számos tudományterületről származnak, ami nem meglepő, hiszen a hálózatok átszövik életünket. Ebben a tanulmányban a hálózatok és a marketing viszonya kerül bemutatásra. A marketing már az ősidők óta hasznosítja a hálózatokban rejlő lehetőségeket, és az internet, mint virtuális hálózat térnyerésével újfajta, hatékonyabb lehetőségek merülhetnek fel. Kulcsszavak: közösségi hálózatok, marketingkommunikáció, e-hálózatok, gerilla marketing, vírusmarketing.

Downloads

Published

2019-10-19

How to Cite

Stifán, O. (2019) “When marketing creates networks”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 40–49. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/688 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Marketing theory