Marketing channel policy in political communication

Authors

  • Béla Orosdy Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

A marketingmix, pontosabban a McCarthy-féle „4 P” egyes elemeinek politikai síkra történő adaptálása régóta tárgya a politikai marketinggel foglalkozó kutatásoknak. A szakírók általában a termékpolitikát és a kommunikációt/promóciót tekintik a politikai terepen markánsan érvényesülő két marketingeszköznek, ezek esetében az álláspontok viszonylag jól összecsengenek. Az ár- és a csatornapolitika mibenlétéről, illetve jellemzőiről vallott vélemények azonban már közel sem ilyen egységesek, szerepük megítélése is eltérő, a többség által meglehetősen mostohán kezelt.

Downloads

Published

2019-10-19

How to Cite

Orosdy, B. (2019) “Marketing channel policy in political communication”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 33–39. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/687 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Marketing theory