Gynaecological pharmacy market in Hungary after a reform in healthcare system
outcomes from a research
Abstract
A „gyógyszer-gazdaságossági” törvény célja a túlzott gyógyszerfogyasztás visszaszorítása és az olcsóbb, generikus szerek fogyasztására való áttérés volt. A szabályozási változtatások a piaci szereplők stratégiaváltását igénylik. Cikkemben a nőgyógyászati termékekre fókuszálok. Egy három pólusú piackutatás eredményeit taglalom. Megállapítom, hogy a marketingmix elemei közül az árpolitika szerepe megnőtt ezen a szakterületen is. Rávilágítok az online marketing adta lehetőségekre és megerősítem a face to face orvoslátogatások létjogosultságát. Megmutatom, hogy napjainkra kiemelt fontosságú lett a patikalátogatás és felértékelődőben van a lakosság vásárlói szerepe a gyógyszerpiacon.
Downloads
Published
2019-10-14
How to Cite
Gálné Knippel, B. (2019) “Gynaecological pharmacy market in Hungary after a reform in healthcare system: outcomes from a research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(2), pp. 60–69. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/545 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Doctors, pharmachists and the sick